V hodinách matematiky jsme se s žáky II.B zaměřili na poznávání geometrických tvarů, barev a třídění předmětů podle daných kritérií. K tomu nám velmi pomohla magnetická stavebnice, která žáky zaujala a vytvořila tak příznivé klima k učení se novým věcem.
Žáci si hráli a zároveň se tak učili. Dokázali využít svou kreativitu k vytvoření různých předmětů. Ty pak pojmenovávali, přetvářeli a domlouvali se mezi sebou, co budou stavět.
V rámci hodiny matematiky jsme tak rozvíjeli komunikativní a sociální kompetence, které jsou u žáků s autismem často oslabeny.
Díky dobré vybavenosti školy kvalitními pomůckami můžeme vzdělávat efektivně i žáky, pro které je zatím práce s učebnicemi a pracovními listy příliš náročná. /PP/
![](http://zsunicov.cz/wp-content/uploads/2023/02/2023-unor-Pencikova-II.-B-Vyuziti-stavebnic-v-hodinach-matematiky-2-1-768x1024.jpg)
![](http://zsunicov.cz/wp-content/uploads/2023/02/2023-unor-Pencikova-II.-B-Vyuziti-stavebnic-v-hodinach-matematiky-3-768x1024.jpg)
![](http://zsunicov.cz/wp-content/uploads/2023/02/2023-unor-Pencikova-II.B-Vyuziti-stavebnic-v-hodinach-matematiky-1-768x1024.jpg)
![](http://zsunicov.cz/wp-content/uploads/2023/02/2023-unor-Pencikova-II.-B-Vyuziti-stavebnic-v-hodinach-matematiky-4-1024x768.jpg)